Síguenos en...

Agosto 2017
D L M X J V S

ARELA comparte a súa memoria de actividades do 2016

Un ano mais ARELA fai pública a súa memoria de actividades correspondente ao ano 2016, na que se resume o traballo desenvolto neste periodo, A través deste documento pretendemos achegar dun modo máis visual e resumido todo o que facemos, que ven sendo unha continuidade do que vimos levando a cabo dende xa hai 18 anos.

Non ano 2016 vos 10 centros de intervención educativa xestionados pola Asociación ARELA, atenderon de xeito directo a 235 nenos, nenas, adolescentes e mozos e mozas e a 185 familias. Ademais a través dous programas de sensibilización/prevención de ARELA chegamos a máis de 5.636 (alumnado, profesorado e familias) Foi este 2016 o ano de inicio de novos programas e novos retos que xa estamos a traballar neste 2017 (CaixaProinfancia, Convive...).

Non seguinte enlace podedes descargar a Memoria 2016

Formas de colaborar con Arela

Colabora con nos

Colabora con Arela realizando unha donazón puntual, ou a través dunha contribución económica que axudará ao mantemento da nosa labor

Faite voluntario

Arela conta cun programa de voluntariado, destinado a que as persoas que o desexen poidan contribuir no desenvolvemento dos proxectos

Donación para empresas

¿Queres ser unha empresa solidaria?

Desarrollado por Hacce . paginas web vigo, paginas web galicia, Coruña, Santiago